همایش پدر مردم شناسی ایران ۱۷ اسفند در کوهبنان

فرماندار کوهبنان از برگزاری همایش بزرگداشت محمود روح الامینی پدر علم مردم شناسی ایران در ۱۷ اسفند ماه درکوهبنان خبر داد.

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی کوهبنان به ریاست فرماندار و سایر اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این نشست فرماندار کوهبنان گفت: همایش بزرگداشت دکتر محمود روح الامینی پدر علم مردم شناسی ایران در ۱۷ اسفند ماه با حضور چهره‌های ماندگار و شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی کشور، استان و شهرستان کوهبنان برگزار خواهد شد.

وی خواستار بازسازی منزل مسکونی محمود روح الامینی پدر مردم شناسی ایران و استفاده از ظرفیت این فضا بعنوان موزه مردم شناسی شد.

وی افزود: بحث شهرشناسی و جامعه شناسی به دموکراسی و حضور در انتخابات بر می‌گردد در حالی که مردم با حضور در این صحنه ملی مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی ادامه داد: مشارکت باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را برای کمرنگ کردن انتخابات خنثی و بار دیگر پشتیبانی مردم را از انقلاب به دنیا نشان خواهد داد.

توکلی با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و برنامه ریزی‌هاست و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. 

وی تاکید کرد: مجلس پایگاه اساسی نظام و مشارکت واقعی مردم در تصمیم‌گیری‌ها و مظهر اراده ملی است اینجاست که دشمن از ماه‌ها قبل با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در شبکه‌ها و فضای مجازی در صدد تخریب برآمده است.

 

در این جلسه رسیدگی به وضعیت بیمارستان، تعیین تلکیف غسالخانه قدیم و تعیین تکلیف سگ‌های بلا صاحب مطالبی مطرح شد.

برچسب ها: مردم شناسی ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.